Yeah :D VInnare av gräsfesten !

Som ni ser på rubriken så är våran klass ( 7B ) vinnare av gräsfesten på högstadiet. Ni som inte vet va gräsfest är så är det en slags tävlinggrej som man kör klass mot klass. 7a mot 7b, 8a mot 8b osv. Idag när vi körde så ägde vi ut våran peralell klass. DOm van 2 grenar och vi vann 6 grenar ;) Så de va riktigt nice ! :D I slutet skulle Sören ( gympaläraren ) säga vilka två lag som hade bäst poäng. De va 7b och 9b, så de blev en liten final. Man skulle välja ut 5 från varje klass som skulle skjuta bandy skott och försöka träffa mål. Det va ganska jämt där ett tag men när 9:orna missade sin sista så hade vi vunnit :D De är ganska konstigt egentligen att 7:or vinner mot 8:or och 9:or, men våran klass är ju grym så... Jag kommer sakna er under sommarlovet :/ De kommer bli tomt på någoot sätt. Jag vet att man kan träffas på sommarlovet men de blir inte samma grej.. jaja vi får väll se till att vi träffas :D

Vi spelade match i dag också. VI förlorade med 5-1 mot seriens nästbästa lag. Jag fick spela libro... igen. Jag vill verkligen inte spela där ju :( Men Anders frågade om jag kunde spela där och då sa jag att de va okej. Fast jag vill ju egentligen inte de :( Jaja, jag får va glad att jag ens får va med på matcherna :) Jag är mycket,mycket,mycket hellre libro än att inte vara med alls ;) Jaja, nu ska jag gå och ta fram kläderna till skolavslutningen, shit asså de är i morgon :o Jag vill inte ! </3

Love Jennifer.



Ett ställe vi åt på i SPanien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0