Tagga, tagga, tagga :D

Nu sitter jag här och taggar match. Vi ska möta Råda som ligger först i våran serie. Jag är lite lagom nervös men de ska nog gå bra. Jag tänker iaf göra allt jag kan för att vinna. Det känns som en väldigt viktigt match att vinna ;) Vi ligger lixom näst sist i serien... fast de gör vi inte i kväll hoppas jag ;)

I går va jag på Linus (lillebrors) cup.  Vi kom väll hem nån gång runt 23. Dom kom delad 3:a av 4:a lag. Fast jag tycker att dom borde kommit till final för att de va bättre än de som dem mötte. De va kul att va där och kolla fast de va jätte lerigt. Mina converse som brukade va ljusblå blev ljusblå/ svartbrun prickiga. Jättefint :D Men jag ska tvätta dom i tvättmaskinen :) Nu ska jag gå och packa till matchen och sen kommer Mirella och hämtar mig 15.45 :)

Love Jennifer.


Jag som nummer 23 och nån i skulltorp som nummer 2 :)


Halvlek :)


Innan matchen :D

Nu vinner vi de här tjejor :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0