Dagens bästa/sämsta

Dagens bästa : De är att vi i 7-9 på min skola är lediga idag. Eller vi ska jobba hemma för att få in pengar till en fattig skola i Simlat - Kenya. Jag har städat hela övervåningen och lite senare ska jag måla klart lekstugan. Så de är rätt gött att va ledig. Tänk att de bara är 2 skoldagar kvar tills sommarlovet :o Och de är inte ens vanliga skoldagar. På tisdag ska vi städa och bada, på onsdag är de gräsfest. SKITGÖTT :D <3

Dagens sämsta : Dammsugaren. Bara för att jag skulle dammsuga så faila dammsugaren upp sig. Så de tog sin lilla tid att dammsuga övervåningen minus linus rum. Men nu är jag klar iaf.. =)

Love Jennifer.


Juste, Maya har hjälpt mig hela dagen också :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0