Dag 4 - En person jag inte kan leva utan

Dag 4 - En person jag inte kan leva utan
Dag 5 - En person jag älskar
Dag 6 - Något jag gillar att göra
Dag 7 - En minne jag aldrig glömmer
Dag 8 - Min favoritsak
Dag 9 - Min bästa kompis
Dag 10 - Favorit bild
Dag 11 - En nytagen bild på mig
Dag 12 - En gammal bild på mig
Dag 13 - Min favvofilm
Dag 14 - En person som aldrig har svikit mig
Dag 15 - Världens snyggaste kändis

En person jag inte kan leva utan... Det är defenitift mina underbara vänner och min familj. Men om jag måste välja en så är de nog mamma. Jag kan berätta allt för henne, även om jag inte gör de, men ändå. Hon är en person som alltid kommer finnas i livet. Ens kompisar kanske kommer och går men ens mamma stannar kvar. Tack för att du finns, jag älskar dig mamma <3


Bild på min underbara mamma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0