Listan =)

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Om mina vänner
Dag 3 - En plats jag gillar
Dag 4 - En person jag inte kan leva utan
Dag 5 - En person jag älskar
Dag 6 - Något jag gillar att göra
Dag 7 - En minne jag aldrig glömmer
Dag 8 - Min favoritsak
Dag 9 - Min bästa kompis
Dag 10 - Favorit bild
Dag 11 - En nytagen bild på mig
Dag 12 - En gammal bild på mig
Dag 13 - Min favvofilm
Dag 14 - En person som aldrig har svikit mig
Dag 15 - Världens snyggaste kändis

Om mig då :) Jag heter Jennifer och jag är 14 år, snart iaf. Jag älskar alla mina underbara kompisar och att dansa, spela fotboll och att gå i skolan. Eller inte själva skolan, bara att träffa alla kompisarna. Våran klass är verkligen bäst. I 6:an gick jag i en annan klass. Den va också bäst. Nu i 7:an blandas vi med en annan skola och splittrar våran gamla klass. Det va såklart också lite tråkigt men det funkar så här också ;) I våran klass har vi alltid kul, vi kanske inte har så jättebra arbetsro, men de är skitroligt ändå ! :D
Jag tycker även om att ta kort och fixa med mitt hår. Jag vill ha en systemkamera ! Det skulle bli mycket finare bilder och så ju :( Men den kameran jag har nu funkar helt okej också :) Det var nog de mesta om mig tror jag :)

Love Jennifer.



Jag ute i de fina vädret idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0