Varför måste de va så svårt ?

Hej, idag händer de inte så mycket. Jag ska kanske kolla på cup sen, fast bara om de blir bättre väder =) Nu är jag hemma och tar hand om mina 3 småsyskon. Jag och min lillasyster Maya har städat och lekt i lekstugan. Woho, skitkul ju ! :D Eller nt ;)

De känns helt sjukt :o På torsdag är det skolavslutning. Har jag redan gått 1 år i högstadiet? Det känns inte så. Jag är inte riktigt redo för sommarlov. Våran klass kommer förändras helt i 8:an. Det ska komma en `ny`i våran klass. Eller hon är inte ny, hon har gått förut. Hon gick 0-5 hos oss, sen gick hon 6-7 i england men nu kommer hon tillbaka till oss. Det är inte vilken person som helst utan min bästavän Miriam. Vi va så himla tajta innan hon flyttade. Undrar hur de blir nu ? Klassen kommer inte bli den samma iaf. Men jag är ändå glad att hon kommer tillbaka =)

Love Jennifer.


Miriam till vänste och jag till höger <3

Kommentarer
Postat av: AUTOFOKUS [FOTO&DESIGN]

Ställ gärna frågor i min frågestund http://autofokus.blogg.se/2011/june/fragestund.html =)

2011-06-11 @ 11:12:40
URL: http://autofokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0